Capítol cent setanta-dos: Provant el Colgate Sensitive

Fa ja unes quantes setmanes, vaig rebre ací al pis de Castelló el paquet de la web Trnd de Colgate. Amb ell, m’acovidaven a provar el nou dentífric Colgate Sensitive Pro-Alivio. Sí, eixe que te’l poses a la boca fregant amb el dit i se suposa que ja no et fan mal les dents.

Ara que ja torno a estar a Castelló, ja l’he pogut obrir i testar. A la caixa em va un tub gran de pasta i 20 petits per a donar a provar a la gent i descomptes d’un euro (Si algú en vol algun, encara me’n queden, per cert) i les instruccions de la campanya.

Ja he provat la pasta, i el que de seguida m’ha agradat és que a diferència d’altres productes de la mateixa marca, com les pastes blanquejadores, no té un sabor a menta tan fort. Jo personalment ho agraeixo, ja que les altres crec que se’n passen una mica.

Un cop he acabat de netejar-me les dents, jo que en tinc una de sensible ja ho he notat de seguida, amb l’aigua de la nevera, que ja no em molestava tant. Realment el producte funciona des de la primera rentada.

El contra, és que no va tant bé per a les genives sagnants, que és el meu principal problema, i el preu, 3’89€ als supermercats, que per a molts podria ser el principal motiu per a no comprar-la. Però bé, no es pot tenir tot en una sola pasta, no? *-)

Aquesta entrada ha esta publicada en Salud y bienestar. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari