Capítol primer: La independència

Bé… ultimament he notat que els meus objectes s’independitzen de mi…
Que si la jaqueta va a recepció ‘sola’ (es veu que la va dur la professora d’una classe de nens petits que hi havia a la UJI!! ) (si, no es cap acid… els va vore mes gent)
Que si Portatil (lo meu portatil. esque poso noms als ordenadors… ja ho contare un altre dia) està de vacances no se on…(es va averiar i sta a Bcn o a Valencia des de fa un parell de semanes….)(i no m’ha escrit ni m’ha trucat ni res… ja em fa patir…)
Que les xapetes de la motxilla se’n van i no me diuen res… (despues les torno a trobar xo…)
I ara ve la part dificil de l’assumpte… tot aixo… per què passa?? Els faig por com a la gent del carrer (tb es una historia llarga..), o esque fugen com a aquell anunci dels electrodomestics?
Haurem d’investigar-ho… perque si es propaga a altres objectes com el mobil o la motxilla… pot/puc ser perillós…
Aquesta entrada ha esta publicada en Coses meues. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari