Capítol Noranta-Set: I ara SENSE TARGETA DE CRÈDIT!!

  Per què?? Per què?? Per què?? Per què?? Per què?? Per què?? Per què?? Per quèèèèeèèè??

Vale…calmem-nos… no tinc ordenador, pero puc anar a la UJI i conectar-me durant el dia… Durant la nit que a mi m’agrada no… però be…per lo menos es Internet de tant en tant…

Com no tinc Internet he intentat superar el meu mono de la manera més lògica que hi ha (i que no engreixa): gastant diners!

Esta setmana m’he comprat la caixa ed. limitada DVD + CD Völkerball, de Rammstein (esque estava rebaixat al 70% Com molen les rebaixes del Corte Ingles) i el disc nou en edicio limitada a 5000 copies de color blanc super sexi de La Casa Azul… (Manu, más vale que t’acuerdes de ir…y que queden copias)
També he menjat fora de casa unes quantes vegades, i he anat de festa un dia (de moment). He fet la compra de la setmana i tal també (la Coca-Cola no surt de cap planta de les de l’hort…crec)
I m’he comprat una sudadera nova….pero al moment de pagar-la……NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
TARGETA CADUCADA!!!

Total…que em va caducar ahir, que era festiu…I ja dec 50€ a Patri, 60 al meu pare, 20 a ma mare i ara li’n deuré uns quants més al meu germà, que vull sortir esta nit i assoles tinc 70 centims (literalment) a la cartera…I sense poder aconseguir-ne més dels meus…

U_________________________U

He pensat en prostituir-me…pero aci a Xert, amb el Kiss ja hi ha massa oferta….de manera que demà vendré el meu cos d’un altra manera a fi d’aconseguir diners….

DEMÀ VAIG A PLEGAR OLIVES!

Aquesta entrada ha esta publicada en Coses meues. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Capítol Noranta-Set: I ara SENSE TARGETA DE CRÈDIT!!

  1. Patricia ha dit:

    Jajajaja….Aixó es una maldició q ta caigut perq te tocos molt xDD Lo següent serà q no hi haurà coca cola en cap puesto i tindràs q beure suc però tp te quedarà suc de fruites del bosc… 😛

  2. Mashi ha dit:

    A que no te torno los 50€? xD

  3. Marina ha dit:

    si lo que jo diga..TOTAL! i lo puto amo, en diferència

  4. Naxo ha dit:

    Osti pinx, com te curres els relats de la teva vida!! molt bé molt be
     
    inga cuidat i recupera la tageta i internet i tot el q hajes perdut

Deixa un comentari