Capítol Cent Deu: L’ultima entrada de l’any

Bona nit!!

Se que estes festes vos tinc un poc abandonats, però què hi farem? Faig del mateix que tothom, només s’ha de canviar el subjecte de l’oració pel meu nom i jasta.

Al títol, deia que aquesta és molt probablement, l’ultima entrada de l’any, perquè demà pel matí marxo a Salou a passar el cap d’any. No em tornareu a vore conectat fins el dia 1, o 2… ves a saber.

Crec que és la primera vegada que passo uns dies amb els amics del poble per ahi fent lo bestia. Esperem que siga divertit i que no apareguen fotos (ni videos!! Ojos en blanco ) gaire comprometedors… Ni demandes, ni multes per fer el cabra, ni cap cosa per l’estil.

La veritat és que ja no tinc gran cosa més que contar.

Feu bondat estos dies, que els reixos ja estàn prop!!

I no estudieu tant, que jo encara no m’he aconseguit posar… (puto macbook, puto internet, puta consciencia/responsabilitat ausent…)

Marxo a acabar de fer la maleta i aniré un ratet al pub!

Aquesta entrada ha esta publicada en Coses meues. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Capítol Cent Deu: L’ultima entrada de l’any

  1. Naxo ha dit:

    Jooooo, tot l\’any sense voret =( , q llarg se me farà…..jejeje….Weno pos fins l\’any q ve, q xales molt a Salou..
     
     
    Osti això dels pareguts raonables ja ho havia vist, però en realitat no s\’apareixen molt….Mira\’t això:
     

     
    jajaj, hi han de molt bons, el de Dueñas (ex del Barça de basket), el de Koffi Annan (ex-Secretari de Nacions Unides, o no se quin càrreg d\’estos), el de Jackson…
     
     
    Ale Marc, feliç any nou

Deixa un comentari