Capítol Cent Trenta-Set: The roof is on fire!

Bona nit, xiquets!

Avui he agafat material fotogràfic de la UJI i se m’ha ocurrit muntar al terrat del meu edifici a fer fotos nocturnes (sense trípode, porque yo lo valgo Pensativo). Quan he desistit de fer fotos al pont perquè no està il·luminat i l’angle era horroròs (i abans n’he fet durant l’hora blava des del peu del pont; les posaré un altre dia), he vist que hi havia un resplandor.

Focs artificials? No! Eren flames. De manera que he pujat per la escaleta al puesto on estan les antenes i l’aire acondicionat (imaginem la situació, JO+camara reflex+teleobjectiu de 30cm muntant per una escaleta vertical) i m’he posat a fer fotos de les flames de l’edifici.

Quan ja portava un rato fent fotos, me n’he enrecordat d’allò de que se sol cridar per telèfon als bomberos i totes eixes coses… de manera que ho he fet (dios, mira que no ocurrir-se’m al primer moment…Ojos en blanco)

He cridat al 112… del 112 m’han passat no se on (crec que emergències de Castelló) i de no-se-on, a la policia local (i toooots m’han preguntat lo mateix…ja s’ho podrien estalviar…).

Per sort, la policia local m’han dit que no es cap incendi, que és la petroquímica del Grau, que estos dies tenen los fumerals a tope…I que fa un parell de setmanes que els crida la gent per avisar de lo mateix.. xD

Males flameraes deu pegar això…si estant jo a la UJI es veu aixina….

Aquesta entrada ha esta publicada en Coses meues. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari