Capítol Cent Cinquanta: Untitled

Mmmh…. 150 entrades ja…qui ho diria quan vaig començar fa un poc més de dos anyets…I més de 33000 visites!

Divendres l’últim examen. No em presento. Una avaluació un tant desastrosa aquesta… En fi; més feina per a setembre, com solc dir. Sarcástico

I estiu. Encara no se si treballaré o no. Encara no se si este any per fi em trec el carnet de conduir o no (que ja me val, que se’l traurà mon germà antes que jo… pero bueno…tampoc me fa massa falta).

L’únic de bo que té l’estiu és que aprofito el temps "lliure" (hores buides de la piscina que no m’avellix nadar) per a llegir i posar per ací crítiques de llibres, que sé que les trobeu en falta alguns…jeje. Tot i que este any me pareix que els llibres no seràn noveles… sino llibres de publicitat, que en el carabasseral que tinc…Dior…

Aquesta entrada ha esta publicada en Coses meues. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Capítol Cent Cinquanta: Untitled

  1. Mai ha dit:

    Dior???? El meu estiu e dirà dos pa setembre de moment:S:S

Deixa un comentari