Capítol Cent Cinquanta Dos: Segon intent de renovar el DNI

Fa uns mesos, a l’abril, quan encara anava en sudadera pero ja començava a molestar a les hores properes al migdia, vaig anar a renovar-me el DNI a Castelló.
Les fotos, fetes a Ruperto, davant la Policia, moníssimes, pero em van sangrar 6 o 7€, ara no ho recordo. I vaig anar jo tot innocent a les 10 del matí al edifici este on fan els carnets propet del Castalia, sense cita prèvia (perquè sí, es pot demanar numero a tots els puestos de la Comunitat Valenciana per Internet menys a Castelló). Quan vaig arribar alli, el senyor que hi havia a la porta poc li va faltar per riure’s de mi a la cara, per l’hora a la que havia anat. Em va dir que tornara al dia següent, que a les 8 repartien els números.

Què bé anem. No em dona la gana d’alçar-me a les 6 del matí per a fer un hora de cua, tindre un número que no siga a mitan matí  i no pedre’l tot esperant. De manera que li vaig dir a ma mare que m’apuntara a la llista del poble, a la llista de Sant Mateu i a la de Salzadella, que venen quan venen, però no cal matinar tant.

Avui era el dia que havien vingut els senyors que renoven el DNI a Salzadella. Matina a les 7:30 del matí pa baixar a Salzadella en la mami, tot el dia perdut, etc. Pero, eh! un DNI nou! Que fa des d’Abril que el tinc caducat.

 Jo tenia el numero 123 (que per a un poble de 800-900 habitants, Déu n’hi do!). Horari: de 12:30 a 12:45. He arribat puntual, i m’he enterat que encara anaven pel 60. Bieen!!

He esperat mig hora, anaven pel numero 90. S’ha fet la una, un munt de gent fent cua en la solana de Juny al migdia pegant al clatell (perquè sí, l’ajuntament és petit i tothom no cap dins) i han decidit que no renovaven més DNIs. Ni avui, ni demà, ni esta setmana. Que fins la pròxima (d’aci uns mesos), res.

Total: matina pa no res, vés a Salzadella pa no res (bueno si, m’he tallat el pel, bastant curt, però no rapat al zero al final), i torna-te’n a casa un altra vegada amb el DNI caducat.

Pos mira, si els del banc m’envien la targeta de crèdit a casa, i gratis, ja ho faràn els del govern també, que jo no torno més!

—————————————-

PD: Ah sí, justet justet, però he aprovat Tª i Hª del Gust!! Ueee! Una menys per a Setembre!

Aquesta entrada ha esta publicada en Coses meues. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Capítol Cent Cinquanta Dos: Segon intent de renovar el DNI

  1. Mai ha dit:

    ja es pot demanar torn per internet…

  2. Mashi ha dit:

    Mmmh… bo saber-ho!Els donaré una última oportunitat… Pero cap més eh!

  3. Olvidé ha dit:

    Cuando los DNI lleguen por correo, misteriosamente nunca llegarán las cartas, y el número de buzones forzados aumentará, eso si el cartero te la deja en el buzón, que hay gente muy pasota…
     
    Puedes no renovartelo nunca y contar esa historia cuando te detengan xDD
     
    Un saludo1

Deixa un comentari