Capítol Cent Cincuanta-Quatre: Sense el MacBook!

Ahir vaig estar a Castellor, que per fi he enviat el MacBook a reparar (pel rollo de que se m’havia trencat el topcase i tal). Ara estic en el meu Amilo, des de KubuntuOjos en blanco (Sí, m’agrada més KDE que Gnome…què hi farem). Encara no el controlo massa (per no dir gens) pero, eh! funciona tot (més o menys)!

Estos dies són tots bastant iguals: piscina i banyador pel matí, ordenador i pijama per la tarde/nit…

M’he acabat 2 llibres ja. Pronte posaré les crítiques i tal…jeje 😉

Poca cosa que contar, com veieu…

Ens veurem per açí!

Edit: Ah, sí! se m’oblidava dir-ho!! M’he fet un compte a Facebook (em trobareu per Mashi Nito) i un altre a Twitter ( http://www.twitter.com/mashinito )

Aquesta entrada ha esta publicada en Coses meues. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari