Capítol Cent Seixanta-Tres: Erasmus a Itàlia!!

Ha passat el que ningú veia possible. M’han donat una beca Erasmus! Concretament, marxo cap a Itàlia, si no passa res, al setembre. La ciutat on faré cap es diu Teramo, i encara no en se pràcticament res. Té uns 60.000 habitants, i dels percentatges més elevats d’estudiants d’Erasmus d’Itàlia.

En unes setmanes em tocarà començar les classes d’italià a la UJI. No se si seràn al CAL, d’auto-aprenentatge, o seràn classes de veritat amb llibres d’exercicis i cançonetes i tal rotllo Magic English (jo xalaria molt més). Estes classes es sumen als 3-5 treballs de classe que tinc que fer per setmana. M’encanta viure sense dormir. A vosaltres no? ~_~

De publicitat de la UJI n’anirem 5 allí, però només un de la meua classe (a part de mi). També venen alguns   esclaus   companys d’Audiovisuals i gent d’altres carreres que no conec. Encara.

I ja vorem quines assignatures puc convalidar i quines no… Espero poder fer totes les que tinc d’anys anteriors que encara no he aprovat (crec que són totes troncals de la UJI… quina casualitat).

Sembla que aquell viatget que vaig fer a Milan al desembre vaticinava alguna cosa, jeje. Ci vediamo dopo, ragazzi!

Aquesta entrada ha esta publicada en Coses meues. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Capítol Cent Seixanta-Tres: Erasmus a Itàlia!!

  1. Mashi ha dit:

    Estic pensant que Magic English no, però a la biblioteca de la UJI hi ha uns quants DVDs de Muzzy… igual els pego una ullada a la part d\’italià…juas!

  2. Carles ha dit:

    vamos que teramo ja esta mes prop, aprofita al maxim tots els menjarets de ta mare perke alli de la pasta no se si pasarem , ci vediamo i bona sera

  3. Mashi ha dit:

    jajaja… no t\’olvidos de les pizzes tb… xD

Deixa un comentari